perjantai 21. lokakuuta 2011

Outoja juttuja

Kuten ainakin osalukijoista lienee jo päätellyt, niin olen jokseenkin taipuvainen kaikkeen hörhöilyyn ja siitä kiinnostunut. Kävin tänään tutussa kukkakaupassa ja siellä sattui aika jännä juttu. Sain kukkakimpun lisäksi eräänlaisen selvännäkökatsannon. Tämä henkilö (joka siis oli eri, kun taannoin henkisen kehityksen messuilla), käytti melkein samoja ilmaisuja, kuin tuo messujen katsoja. Jokin iso muutos on jo ihan ovella, melkein läsnä, eikä minulla ole sen suhteen vaihtoehtoja. Lisäksi hän kysyi, että joko olen tavannut elämäni suuren rakkauden (kas, empä ole), joka sekin kuulema on ihan hetikohta tässä paikalla. Näkijä oli aika jännän oloinen, hän jopa harmitteli, ettei se, mitä hän näki, ollut hänelle itselleen, vaan minulle.

Osa minusta uskoo ja haluaa uskoa noihin juttuihin. Mutta samalla olen epäilevällä kannalla. Jos se henkimaailma muka on niin lähellä ja minulla mika niin voimakkaat taipumukset siihen suuntaan, niin miksi hiivatissa minä en näe, enkä koe mitään, mikä ei olisi selitettävissä muuten? Uskon kyllä kykyyn hallita omaa elämääni ja sitähän minä teenkin. Ja sen ouolesta tuo rakkausasia tuntuu siltä, että kun en oikein ole ihan varma vielä haluanko oikeasti ketään elämääni, niin siksi ketään ei ole (mutta miksi sitten ei ole niitä irtonumeroitakaan, niin sitä en ymmärrä).

Ainakin nyt olen utelias tulevaisuuden suhteen. Mr. Rightin pitäisi olla jo melkein elämässäni ja kuulema tunnistan hänet tavatessani. Näkijä ainakin väitti itse näkevänsä ko. henkilön ja itseasiassa siltä hän vaikuttikin, että jonkun siinä kukkapuskien vieressä näki, mutta sanoi, ettei voi kertoa minulle ulkonäöstä yksityiskohtia. Jos leikitään, että hän tosiaan jotain näki, niin veikkaisin, ettei ollut ihan Pertti Perusinsinööri se... Kuulema mieskin harrastaisi jotain hörhöhommeleita.

Siis tähän toive kuvailtuna:
Raitis, lihaksikas, pitkätukka, joka harrastaa hörhöilyä ja metallimusiikkia, on kohtuullisen älykäs, omaa kunnollisen päivätyön ja minun kanssani yhteen sointuvan huumorintajun. Tykkää tällaisesta pyöreästä punatukkaisesta naisesta, joka myös täyttää lihaksikkuutta lukuunotamatta em. kriteerit. Tavattaessa voipi lähettää tänne Reflektionin luokse. KIITOS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti