sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Tää on niin tätä...

Miten ihminen voi olla näin saamarin ennalta arvattava otus? Yritetäämpä kertoa juttu rauhallisesti, välittämättä siitä, että annan itsestäni naurettavan kuvan. Naurettavuuden välttäminen olisikin vaikeaa, koska.... no niin. Siis...

Hetken mielijohteesta pistin treffilmoituksen nettiin. Totesin, että samaa paskaahan sieltä tuli, kuin ennenkin. Juuri, kun olin päättänyt poistaa koko ilmoituksen tuli yllättävän fiksu vastaus. No muutama viesti tässä on vaihdettu ja kiinnostavalta tuntuu edelleen. Mikä sitten on ongelma?

No se, että vaikka haluaisin olla tyynen rauhallisesti vain kiinnostunut, ja sitä noin tietoisella tasolla olenkin, niin samalla tietty osa minusta viilettää jo asioiden edellä. Ja se mikä tässä on tyhmintä, niin ei edes parisuhdetasolla asioiden edellä, vaan ihan puhtaan fyysisellä tasolla. Minä en halua mitään pelkkää seksi seuraa EN!!! Mutta jostain syystä kroppa on toista mieltä, ja jos se kuvittelee yhtään mitään mahdollisuuksia olevan, niin se alkaa elää omaa elämäänsä... Minä todella ymmärrän miehiä, jotka ovan "mulkkunsa vietävissä". Miten helvetissä tässä edes tutustuu kehenkään kunnolla, kun ei kykene ajattelemaan häntä muuten, kuin mahdollisena petikaverina? Vittu...

Ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin jos homma ensin etenee liian nopsaa, niin aika pian kyllästyn, eikä minulla riitä mielenkiintoa tutustua toiseen enempää tai sitten nakkaan toisen siihen koriin, että "sitähän se vaan oli vailla" jne. Kiitos menneisyyden suhtautumiseni miehiin, parisuhteeseen ja seksiin on vähintään vinksahtanut. Tai sitten se totaali seksitön elämä, jota olen elänyt ei ole ollut hyväksi minulle ja jos on edes vähän saumaa johonkuhun puitteiltaan soveliaaseen, niin lataan hommaan liikaa ja ihan väärällä tavalla latautuneita odotuksia.

Ois ees saamari romanttista haihattelua tms. mutta ei. Tällainen on jopa jokseenkin nöyryyttävää. Jos sitten alan liikaa pidättelemään itseäni käy, kuten juhannuksen jälkeen ja minusta tulee neiti Jäävuori, jota kukaan ei uskalla lähestyä.

Vittu, että asiat on vaikeita. Ehkä en tapaa tyyppiä ollenkaan, koska olen jo valmiiksi käsikirjoittanut jutun. Taitas olla helpompaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti