torstai 18. lokakuuta 2012

Referaatti keskustelusta


Anna mun kaikki kestää... piti tänään sopia millon ja missä tavataan. Tässä keskustelu:

XX
taidan tykätä Sun varpaista (hän on nähnyt kesällä otetun kuvan, jossa mulla on jalat pöydällä ja siis näkyy varpaat)

XX
on ne niin nätit

39 minutes ago Mie
:)

39 minutes ago XX
ois mukava pussailla niitä
kirjoitanko liikaa?

35 minutes ago Mie
No tuntuu, että vähän kiirehit asioiden eelle.

34 minutes ago XX
aneeksi

33 minutes ago Mie
no ei se mitään.
Asioille on aikansa.

29 minutes ago XX
siltikin ois mukava pussailla Sun varpaita

14 minutes ago XX
haluatko vielä tavata?

11 minutes ago Mie
No ehkä enemmän, jos ehottasit, että missä tavataan ja mihin aikaan, kuin että alotat noilla varvasjutuilla.

10 minutes ago XX
suo anteeksi, pöljähän mä olen

6 minutes ago Mie
mitäpä tuosta

5 minutes ago XX
haluat tavata kuitenkin?

A few seconds ago Mie
No jos nyt ehottaisit sitä aikaa ja paikkaa, en kai minä sitä kysyis, jos en haluaisi tavata.

(tässä vaiheessa piti hillitä ittensä, etten laittanu mukaan muutamaa kirosanaa, eli "jos saatana aikunen mies ei osaa treffejä ehottaan, viin vittu annetaan olla.

Lopuksi hän ehdotti treffejä LAUANTAIKSI (piti olla perjantaina).

Vittu katotaan nyt. No huomenna meen salille ja lauantaiaamuna kanssa. Katotaan onko aikaa nähä... 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti