sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Mikä muhun on menny?

Hittolainen, mikä ihme on naisessa, kun mukava, fiksu, raitis pitkätullainen mies ei kiinnosta. Kaksien treffien jälkeen fiilis on edelleen sellainen, "no empäs tiiä" -olo. "Jotain" vain puuttuu. Kurjaksi tilanteen tekee se, että toinen on täysin ihastunut. Muutenhan minä voisin ihan hyvin ottaa noin puhtaasti fyysiseti tilanteesta ilon irti, mutta nyt siis pistin poika paran ajelemaan yksikseen kotiinsa keskellä yötä. Täytyy sanoa, että vähän tästä kyllä potkin itseäni melkein heti päätöksen tehtyäni. Olisihan mahdollista, että seksin jälkeen sitä muutakin kipinää ilmaantuisi. Epäilen kuitenkin :(

Hyvin kauan aikaa sitten minä olisin käyttänyt tilannetta hyväkseni, vähän myöhemmin olisin saattanut kokea velvoitteekseni ainakin yrittää jotain, kun toinen on minuun ihastunut tai pikemminkin, kun en olisi osannut sanoa, ettei hommasta tule mitään, niin ollut kohtuullisen epämääräinen ja toivonut homman kuolevan itsekseen... Hei, mutta niinhän minä vähän toimin nytkin. En tänään vastannut puhelimeen.

Minua ihmetyttää, että miksi ihmeessä kaikki miehet, jotka kiinnostuvat minusta yhtään, kiinnostuvat sitten ihan vakavissaan. Tällekin sanoin jo ihan alussa, etten ole varsinaisesti suhdetta hakemassa ja nyt sitten on alkanut tulla viestejä ja keskustelun avauksia mm. aiheesta mustasukkaisuus parisuhteessa, miten määrittelen parisuhteen jne. Miksi ei voi puhua vain kauhuleffoista, hevimetallista ja harrastaa seksiä? Oiskohan mulla jotain ongelmia läheisyyden suhteen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti