maanantai 25. kesäkuuta 2012

Vastaus

Kiitokset Kimmolle tunnustuksesta, valitettavasti nykyisin seuraan niin vähän blogeja, että minun on hankala laittaa tätä kiertoon, joten en laita kiertoon, vaan ainoastaan vastailen kysymyksiin. Toki voitte ehdottaa kenelle tämän voisi laittaa, niin laitan eteenpäin :)

 
 1. Nimeä 15 bloggaajaa  - ks. edellä
 2. Kerro heille tunnustuksestasi - samoin
 3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi -  ks. alla
 4. Kiitä bloggaajaa jolta sait tunnustuksen -   tehty
 5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi -  liitetty

Fakta 1. Täytän pian 40, eikä minulla ole ikäkriisiä, elämä vain paranee vanhetessa.
Fakta 2. Olen koulutettu enkelihoitaja ja itse oppinut tarotkatsoja, silti olen tavallaan skeptikko. Toisaalta, jos jostain on jollekin (esim. itselleni) apua tai lohtua, niin miksipä sitä ei tekisi.
Fakta 3. Olen elänyt väkivallan täyttämän vaiheen elämässäni. En kuitenkaan millään tavalla pidä itseäni uhrina.
Fakta 4. En käytä alkoholia, se ei vain ole "mun juttu".
Fakta 5. Monella tapaa elän nyt unelmaani. Pieniä petrauksia voisi olla, mutta tärkeimmät palikat ovat kohdallaan.
Fakta 6. Vaikka sitä ei heti päällepäin uskoisi, niin terveelliset elämäntavat ja kauneus ovat keskeisessä asemassa elämässäni.
Fakta 7. Olen koukussa reality tv:een... suosikkejani ovat Hurja remontti, Suurin pudottaja ja Huippumalli haussa. Kevyt tapa yrittää käsitellä tunteita, joita on muuten vaikea käsitellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti